1.5.2018 EU tietosuoja-asetus GDPR

EU tietosuoja-asetus tulee voimaan 25.5.2018.

Meillä Note Shot Oy:llä tietosuoja ja tietoturva on ollut tärkeää aina, joten uusi tietosuoja-asetus ei aiheuta suuria muutoksia.

Yleiset Ehdot on päivitetty GDPR mukaisesti ja ne on luettavissa täällä:

GDPR mukainen Tietojenkäsittelysopimus:

Note Shot Oy:n Palveluja käyttäessä Note Shot Oy:n Asiakas, Palvelun käyttäjä eli Sinä olet GDPR:ssä määritetty Rekisterinpitäjä. Note Shot Oy on Henkilötietojen käsittelijä.

Katsomme, että hyväksyt Ehdot ja Tietojenkäsittelysopimuksen, ellet meille toisin ilmoita.

Ehdot tulevat hyväksyttäväksi myös Palveluihin.

Oman Palvelusi ja oman toiminnan osalta sinun tulee tarkistaa GDPR vaatimukset ja käytännöt. Tarkista mm. että Palvelu ja sen käyttö täyttää GDPR vaatimukset omassa käytössäsi, Palvelusi käyttää aina suojattuja osoitteita (https), suojatun yhteyden tunnistat selaimen osoiterivin vihreästä lukosta. Käytä turvallisia salasanoja, älä luovuta salasanoja ulkopuoliselle. Älä käytä samaa salasanaa eri Palveluissa. Älä lähetä salausta vaativia tietoja kuten henkilötietoja, salasanoja, pankkitunnuksia tai luottokorttitietoja suojaamattomassa yhteydessä tai sähköpostissa jne.

Lisätietoja GDPR:stä mm.:

Suomen Yrittäjät Tietosuojaopas:

Jos tarvitset henkilökohtaista GDPR opastusta tai lisätietoja, voit varata ajan GDPR neuvontaan myynti(ät)noteshot.fi tai puh. 010-085 999.

Turvallisin terveisin:
Note Shot Oy